Pytanie ?
Odpowiedź !

Pytania najczęściej zadawane przez naszych Klientów


1

W jaki sposób mogę wpłacić kaucję ?

Kaucje można wpłacić podczas rezerwacji ON-LINE, przelewem bankowym, kartą bądż gotówką przy odbiorze samochodu.

2

Ile będę czekał na zwrot kaucji ?

W przypadku wniesienia kaucji w formie gotówkowej, zostanie ona zwrocona w dniu zwrotu wynajmowanego pojazdu. Jeżeli kaucja została wpłacona przelewem, przez system rezerwacyjny ON-LINE bądź kartą, zostanie ona zwrócona w przeciągu 3 dni od dnia zwrotu wynajmowanego pojazdu. 

3

Kto może wynająć u nas samochód ?

W naszej wypożyczalni samochód może wynająć każda osoba posiadająca ważne prawo jazdy. Osoby Poniżej 23 roku życia zobowiązane są do wniesienia dwukrotnie wyższej kaucji.

4

Jakie dokumenty potrzebne są do wynajęcia pojazdu ?

Osoba wynajmująca w dniu odbioru musi okazać dwa dokumnty:
1. Prawo jazdy
2. Dowód Osobisty lub Paszport lub Karta Stałego Pobytu

5

W jaki sposób mogę zarezerwować samochód ?

Rezerwacji można dokonać przez system rezerwacji ON-LINE.

6

Jakie są akceptowalne formy płatności ?

Akceptujemy płatności kartami debetowymi, kredytowymi, gotówką, przelewem oraz poprzez nasz system rezerwacyjny.

7

Czy palenie w wynajmowanym samochodzie jest dozwolone ?

Mając na uwadze komfort podróżowania wszystkich naszych klientów, w naszych samochodach obowiązuje bezwględny zakaz palenia. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna zgodna z aktualnym regulaminem.

8

Przewożenie zwierząt ?

Jesteśmy wielkimi miłośnikami zwierząt, ale dbając o komfort podróży wszystkich naszych klientów przewożenie zwierząt w naszych samochodach jest zabronione, z wyjątkiem żółwi z galapagos, dorosłych słoni afrykańskich i niebieskich smoków

9

Czy odwołanie rezerwacji jest płatne ?

Tak.
1. W przypadku odwołania rezerwacji na więcej niż 2 tygodnie od daty zadeklarowanego odbioru samochodu, koszt odwołania rezerwacji wynosi 50% zadatku wpłaconego w momencie rezerwacji.
2. W przypadku odwołania rezerwacji na krócej niż 2 tygodnie od saty zadeklarowanego odbioru samochodu, koszt odwołania rezerwacji wynosi 100% zadatku wpłaconego w momencie rezerwacji.

10

W jakich godzinach czynna jest wypożyczalnia ?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dniach:

Poniedziałek - Piątek w godzinach  9:00 - 17:00
Sobota w godzinach 9:00 - 12:00

11

Gdzie odbiorę/zwrócę wynajmowany samochód ?

Samochód można odebrać/zwrócić w siedzibie naszej wypożczalni,

ul. Płochocińska 19
02-131 Warszawa 

12

Czy mogę odebrać/zwrócić samochód poza godzinami pracy wypożyczalni ?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Odbiór poza godzinami pracy wypożyczalni jest dodatkowo płatny. Szczegółowy cennik usług dodatkowych znajdą TUTAJ.

13

Czy jest możliwość podstawienia/odebrania samochodu pod wskaznaym adresem ? 

Oczywiście istnieje taka możliwość. Podstawienie/odebranie pod wskazanym przez Państwa adresem jest dodatkowo płatny. Szczegółowy cennik usług dodatkowych znajdą TUTAJ.

14

Czy samochód może prowadzić osoba trzecia ?

Tak, pod warunkiem zgłoszenia takiej osoby w dniu odbioru samochodu. Jeżeli dodatkowy kierowca będzie miał poniżej 23 lat, prosimy o zapoznianie się z punktem 3.

15

Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?

Należy wezwać policję w celu spisania odpowiedniego protokołu szkody i skontaktować się niezwłocznie z naszą infolinią pod nr telefonu: +48 22 290 30 50

16

Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?

Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą infolnią pod numerem telefonu: +48 22 290 30 50

17

Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?

Tak, Wszystkie nasze auta wydawane są z pełnym bakiem i prosimy o zwrot samochodu zatankowanego do pełna. W przypadku niezatankowania pojazdu, zostaną Państwo obciążeni kosztem dotankowanego paliwa oraz opłatą za dotankowanie. W przypadku zwrotu nie zatankowanego samochodu, niezależnio od formy uiszczenia kaucji, zostanie ona zwrócna przelewem w przeciągu 3 dni od daty zwrotu wynajmowanego pojazdu.

18

Czy w przypadku kolizji lub wypadku nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedzialność?

Nie, jeżeli zostanie sporządzona notatka policyjna. W przypadku takiego zdarzenia, wypożyczalnia wstrzymuje kaucję do momentu całkowitego wyjaśnienia sprawy.

19

Chciałbym przedłużyć wynajem, jak mogę to zrobić ?

W celu przedłużenia wynajmu, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer +48 22 290 30 50 lub mailowy na adres: kontakt@gimbusy.pl

20

Zdjęcie z fotoradaru z polski?

W przypadku otrzymania przez wypożyczalni wezwania do wskazania kierowcy, wypożyczalnia jest zobligowana do przekazania danych osobowych wypożyczającego. Za przekazanie danych pobierana jest opłata zgodna z cennikiem

21

Zdjęcie z fotoradaru z zagranicy?

W przypadku otrzymania mandatu z fotoradaru z zagranicy, który ma zostać opłacony przez właścicela pojazdu, wypożaczalnia opłaca mandat, oraz wystawia fakturę o jego równowartości powiękoszna o opłatę manipulacyjną zgodną z cennikiem. 

22

Zniesienie opdowiedzialności za szkody ?

NAJEMCA ponosi pełną odpowiedzialność finansową niezależnie od wykupienia pakietu zniesienia odpowiedzialności gdy:
• pojazdu wykorzystywany jest niezgodnie z Umową Najmu Pojazdu,
• kradzieży (bez włamania) radia, bądź innego wyposażenia pojazdu. np. niezamknięty samochód
• uszkodzenia/kradzieży kół w tym opon i felg,
• prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, włączając koszty związane z odpowiedzialnością firmy MG CONSULTING w stosunku do osób trzecich
• Uszkodzenia pojazdu z winy NAJEMCY na terenie Państw nie należących do UNII EUROPEJSKIEJ

© Copyright 2019 GiM Busy